Translate

pondělí 22. prosince 2014

DISKUZE S ÚDAJNÝMI DEMOKRATY - LOGICKÉ VYVRÁCENÍ STÁTNÍ, ERGO KRIMINÁLNÍ ,,DEMOKRACIE"

DISKUZE S ÚDAJNÝMI DEMOKRATY - LOGICKÉ VYVRÁCENÍ STÁTNÍ, ERGO KRIMINÁLNÍ ,,DEMOKRACIE"

K tématu DEMOKRACIE A STÁTU

Babiš je bílý kůň globální bankéřů - Pryč s ním

Znovu si pustte jeho slova - tvrdí, že byrokracie má jednat dle předpokladu, že jsou MAJITELÉ STÁTU, tj. majitelé finančních prostředků získaných loupežemi, tj. majitelé práva hrozit a uplatnovat agresi vůči lidem na ČR, kteří se vůči jejich právům ničeho nedopustili a nejedná se tudíž o uplatnění práva ztrestat, nýbrž o tyranizování a loupení. Konečně co jiného je zdanění, vydá-li vláda vyhružné tvrzení ,,tvé peníze nebo ještě víc tvých peněz společně s tvou svobodou!"? To mi chcete říct, že je legitimní a nekriminální čin? Pak se mýlíte .. :)
Tvrdí, že jsme akcionáři státu a on jeho manažer... kde však má smlouvu, která by jeho tvrzení potvrdila? Kde má právní důkaz?? Ústava? Kterou vydal pan Klaus? A pan Klaus získal kde právo užít jména 10 milionů lidí a všech jejich potomků a zavázat je k tomu, aby na nich méhl loupit a je tyranizovat a toto dále předat např. panu Babiši?? :) Získal snad můj souhlas k užívání mého vlastního jména a k absolutnímu právu mě k čemukoli zavázat? Já mu souhlas neuděloval!! A i kdyby, svoboda (resp. svobodná vůle), je nepřevoditelná..Bez ní člověk nepřežije, jelikož nemá právo ani se zeptat Babiše, zda-li něco může, jelikož i tento dotaz jest jednáním. A měl-li by člověk přestat jednat, zabil by se (svým ne-jednáním). To jsou přirozenoprávní a etické důsledky takového předání moci, které však není možné, jelikož etické jest přežít, nikoli zemřít. Z čehož vyplývá: předa-li někdo tuto moc, měl okamžitě zemřít. Neučinil to, a to pokládám za důkaz, že tato údajná smlouva není platná, nehledě na to, že aby se dalo uvažovat o její platnosti, byl by nutný souhlas, kteří si ,,zákonodárci" nikdy nevyžádali. K jasnému vyvrácení ,,voleb" jakožto souhlasu mohu přidat odkaz na článek, jenž to vyvrací,


nehledě na to, že každý, kdo uvažuje logicky, dokáže dojít sám k závěru o neplatnosti voleb. :) (Pozor! Mluvím o Státu, nikoli o svobodném trhu!! ,,demokracie" je možná jen pouze jako ,,konkurence" ,,o získání spolupráce, tj. směn produktů či služeb s druhými lidmi. Soutěž o získání souhlasu s kriminalitou - tedy: loupením, tyranizováním a nárokováním si životů obětí, at už to odsouhlasí milion lidí nebo vy sám, vždy jest to zločin. TO JE OBJEKTIVITA A NE POKRYTECTVÍ!

středa 17. prosince 2014

Zkoumání etických antitezí: Úvod

Zkoumání etických antitezí: Úvod


„Jsme socialisté, jsme nepřátelé dnešního kapitalistického ekonomického systému kvůli jeho vykořisťování ekonomicky slabých, nespravedlivými platy, nepěkným hodnocením jedince podle jeho bohatství a prosperity místo odpovědnosti a výkonu a jsme odhodláni zničit tento systém za jakýchkoli podmínek.“
Adolf Hitler


„Liberalismus, demokracie, to neznamená, že 20. století musí být také stoletím socialismu, liberalismu, demokracie. Politické doktríny se mění, národy zůstávají. Můžeme věřit, že toto je století autority, století pravice, Fašistické století. Jestli 19. století bylo století individualismu, věříme, že toto bude „kolektivní“ století a tedy století Státu.“
Benito Mussolini


Slova slavných politických vrahů.


Považuji za důležité uvést, že fašismus jest proti kapitalismu, proti individualismu. Je to ,,čistý autoritarianismus”, tedy antiteze  libertarianismu.


V tom se jistě shodneme. V čem mohou být vedeny diskuze, jest kolektivismus versus individualiasmus. Je však nutno uvést je kolektivismus není nic jiného, nežli druh autoritarianismu. Proč? Snadno se to pochopí v následující řadě:


Libertarianismus: Sebe-vlastnictví
Levicový autoritarianismus: (Nárok) vlastnictvi plodů práce druhých lidí.
Pravicový autoritarianismus: (Nárok) vlastnictví druhých lidí.


V tomto světle je nutné uvést, že osa kolektivismus versus individualismus není ničím jiným, než podtypem osy autoritarianismus versus libertarianismus.


Levicový autoritarianismus je jen 1. stupeň autoritarianismu.
Pravicový autoritarianismus je 2. stupněm.


A nejde o nic jiného, než o ,,stupeň” kriminality.


A Fašismus je syntézou celého autoritarianismu - jen čtěte slova Mussoliniho a Hitlera..


Je syntézou kriminality, je její PODSTATOU..


A tak nestojí nic proti sobě, než ctnost versus zločin. Kapitalismus versus FAŠISMUS.


Na tomto základě jsem se rozhodl provést analýzu fašismu, podrobit zkoumání PODSTATU KRIMINALITY.


A uvést tak rozdíly, konkrétní rozdíly činů ctnostného člověka a kriminálního člověka v rámci etiky, to je mezilidské interakce, POLITICKÉ FILOSOFIE.


O tom budu pojednávat v daších úvahách po pečlivém studiu a srovnávání těchto bytostně lidských antitezí, bytostně etických antitezí.

pondělí 8. prosince 2014

TENTO STÁT JE 

FAŠISMUS

VAROVÁNÍ


FAŠISMUS

Svobodné myšlení jepřísně trestáno!

neděle 7. prosince 2014

JUSTICE IS COMING

,,..."Zvýšení platů si zasloužíme."
Zákonodárci si víc peněz zaslouží. Pokud ale nedělají svou práci pořádně, mají být penalizováni. Práce poslance nemůže být druhé nebo třetí zaměstnání, říká... ..."

Ty kurvo socialisticka, Ty si zaslouzis opratku!

Ja myslim, ze potreba jednat je co nejdrive. To, ze to slovne komentuji je vyjadreni meho zameru a ochoty navazat spolupraci s lidmi s podobnym zamerem. Zamer vsak neni vse, je treba zvolit prostredky a je treba promyslet nasledky ztrestani vlady CR. Pentagon bude pravdepodobne touzit po dosazeni tyranie nad uzemim a lidmi na uzemi CR.

 Je to vhodne, pokud zde je gang lupicu - v Praze, ktery se hada, co se mnou udela, je treba jim dat vedet, ze nejsem objekt privlastneni, ale vedoma a rozumna bytost, s vlastni svobodou a ze podobne tyranie jsou protizakonne a trestne... A to se tyka kazde z obeti, tedy vetsiny lidstva. Jedna zena nechala za sebe rozhodovat sveho bohateho, uspesneho manzela, mela z toho deprese a dalsi zdravotni problemy. Resila to v manzelske poradne, prizvali k ni jejiho manzela a oznamili, ze je treba, aby se zena rozhodovala sama. Manzel sice nechtel, ale dal se presvedcit. Zena zacla podnikat, najali si pro deti chuvu a zena byla stastnejsi.. Ziskala zpet zdravi.. (90. leta;Nemecko). A o to vhodnejsi to je, pokud ,,osvicena elita" rozhoduje za lidi, bez souhlasu kazdeho z danych lidi, pod hrozbou agrese.. Mladi casto sleduji media anebo je pro ne dulezite cokoli, jen ne , ze za ne rozhoduje nekdo jiny, obzvlaste, kdyz rodice podporuji Statni tyranii. Jsou zvykli ze za ne nekdo rozhoduje. Nikdo se jich neptal na souhlas. Jsou prostredky k nasyceni ,,elity", ktera nezna nic jineho, nez ,,loupit, tyranizovat a vrazdit".To jim zvysuje pocit ,,moci" mezi jejich konkurencnimi elitari. Lide se tak stavaji objekty privlastneni elity. Zdanovani, narizeni, regulace, vsemohouci policie jez bere penize ne za vymahani trestu, ale za vymahani elitarskych vyhruzek... Predstavte si, ze urady chteji penize ,,jako poplatek" a pote teprve zvazi moznost, jestli sluzbu, za kterou jste zaplatili, vykonaji ci ne. Jiste, deklaruji to predem, takze clovek ma prehled - kdo by vsak u takove spolecnosti nakupoval MOZNOST sluzby? Snad jen sazkari. A presto to vydelava. Jak muze spolecnost, ktera neposkytuje sluzby vydelavat. 1. Loupi. Nebo 2. spoleha se na hlupaky. Soudim, ze kombinace 1 a 2 je platna.. A je vskutku na case uplatnit sve pravo ztrestat agtesory. Oni ,,si" sami schvali, chvastajic se v mediich, ze vice penez z naloupeneho majetku jim potece do kapes. Oni sami si schvali Lisabonskou smlouvu a rozhodnou o nasich svobodach v Bruselu pod hrozbou agrese tato rozhodnuti vymahaji. Oni sami rozhodnou o tom, a to v Pentagonu - ze my budeme bojovat za ne s vladou CR prosazujic povinne odvody do armady. Nemyslite, ze zapomneli pri tech rozhodnutich na vas a vas svobodny souhlas ci naopak odmitnuti takove NABIDKY? Upozornuji, ze zadny clovek nema pravo vetsi, nez Vam neco nabidnout, nemuze to agresivne vynucovat a vymahat, pokud jste vy nebyli agresivni vuci pravu na zivot, svobodu a plody prace toho, kdo na Vas nyni ,,zautocil" , no ve skutecnosti vymahal pravo na trest, ci pokud jste mu agresi nehrozili!! Jaky ma vlada pravni dukaz agrese nas, obcanu CR vuci vlade? A i kdyby, neni definice vlady sama o sobe poukazujici na to, kdo zacal s tyranii? A pokud ne kolik mame my pravnich dukazu o agresi vlady vuci lidem na uzemi CR? 1. Historie; 2. Media; 3. ,,Sbirka zakonu" - ergo sbirka vyhruzek elitaru. Kdo je v obrane a kdo v utoku, kdo tresta agresora, kdo je tim spravnym soudcem? Ustavni soud? Evropsky soud ci Soud OSN? V zadem pripade. Kazdy clovek je soudcem a rozhoduje se sam a proto ja nyni odsuzuji vladu jakozto protizakonneho agresora, kdo to vidi stejne, ztrestejme je!! Nejsem si vedom zadneho zlocinu, ktery jsem spachal, naopak, jsem svedkem mnoha zlocinu Statu a tez obeti Statni agrese.. Proc bych se tedy mel nechat zdanovat? Proc bych mel nechat za mne rozhodovat druhe? Tisice let nam skrze nabozenstvi a ideologie elita vnucovala pocit ,,viny". Copak na agresi nema nasledovati trest? Copak jsme jen Ti, kteri nemaji moc nad sebou samymi? Kazdy je svym vlastnim panem. Jeho zivot, jeho svoboda, plody jeho prace. Neni zadny pravni dukaz, ze by dite (mluvim obecne) kdy spachalo zlocin. Tzn., jakmile dane dite ziskava vedomi a rozum, je nepripustna jakakoli agrese vuci jeho pravum na jeho vlastni zivot, jeho vlastni svobodu a plody jeho vlastni prace.. A jakakoli agrese je tudiz trestna, trestatelna prave obeti agrese, to je jediny logicky princip objektivni lidske etiky, univerzalni lidske etiky. Ti, co odkazuji na minule zivoty nemaji jediny pravni dukaz a dale, Buh by nepotreboval trestat skrze politiku, kdyz ma moc nad celym univerzem. V mem podani Buh nedela nic jineho, nez ze bezpodminecne miluje univerzum. Nebo jste snad nekdo presvedceni o nutnosti byti ztrestan Bohem za provineni z minulych zivotu? At tak, ci onak, Buh Vas nemuze ztrestat pomoci jinych lidi. Protoze jak ti, co maji znalost teorie karmy vedi, ze za karmu ma kazdy individualni odpovednost a muze-li se nekdo jedine svym jednanim ,,ocistit", muze se zase pouze svym vlastnim jednanim ,,ztrestat". Tudiz i tento karmicky blud a rozvaha nad nim vede k logickemu zaveru, to jest principu NAP, principu neagrese - jehoz poruseni jest trestatelne! A jelikoz jej Stat porusuje denodenne a obeti je mnoho.. je nejvhodnejsi cas k uplatneni prava na trest, jak jsem psal, CO NEJDRIVE. (Vyvratit karmicky mytus bylo nutne, jelikoz mnoho lidi jemu veri ci veri svym duchovnim, jez po tisicileti delali totez co elita - loupeze, tyranie a vrazdy).

,,Justice is coming!!!" ,,Spravedlnost prichazi!!!!!!"

karma neni nic jineho nez sklon ci zvyk nejak jednat. Nikoli nutnost jednat .

Takze karma nemuze byt dukazem, ze vlada ma pravo ,,nas trestat" od narozeni, i presto, ze k zadne agresi z nasi strany nedoslo a v tomto svetle je jejich ,,ztrestani" - tedy loupeze, tyranie a vrazdy zlocinnou trestuhodnou agresi.

Mel-li by tedy někdo nedobrou karmu z minulého života, neznamená to, že ji během tohoto života nemůže očistit změnou sklonů či zvyku jednat daným způsobem. Pokud by to tak bylo, pak bychom byly zvířata, neschopná učení se, nevědomá, nerozumná zvěř. A právě to je tvrzením elity. Stejně jako zvěř, i ,,poddaní" jsou objektem přivlastnění, tedy nerozumnou zvěří, každý, kdo změnil své zvyky ví, že je to blud!!

úterý 2. prosince 2014

ETIKA - POLITICKÉ IDEOLOGIE:


ETIKA - POLITICKÉ IDEOLOGIE:

1.
Pravicový libertarianismus:

1a.
Pravicový libertarianismus
Klasický liberalismus
Liberalismus

1b.
Zákon:
,,Užijeme vůči Tobě násilí, jen když jej užiješ jako první vůči nám Ty!
Mohl bys cokoli."

2.
Levicový libertarianismus

2a.
Sociální liberalismus
Levicový libertarianismus
Třetí cesta

2b.
Zákon:
,,Užijeme vůči Tobě násilí, jen když jej užiješ jako první vůči nám Ty!
Mohl bys obdarovat druhé."

3.
Levicový autoritarianismus

3a.
Sociální demokracie
Socialismus
Národní socialismus
Komunismus
Zelená politika
Křesťanská demokracie (?)

3b.
Zákon:
,,Užijeme vůči Tobě násilí, když jej užiješ jako první vůči nám Ty nebo neobdaruješ-li druhé!"

4.
Pravicový autoritarianismus

4a.
Křesťanská demokracie (?)
Komunitarismus
Patriotismus
Konstituční monarchie
Národní konzervatismus
Konzervatismus
Neokonzervatismus

4b.
Zákon:
,,Užijeme vůči Tobě násilí, když jej užiješ jako první vůči nám Ty nebo neuznáš-li naše hodnoty jako cíle vlastního jednání!"

SHRNUTÍ

Co požadují:
1. Pravicový Libertarianismus: Neagrese. (Mírumilovnost)
2. Levicový Libertarianismus: Neagrese. Mohl bys obdarovat. (Spolupráce)
3. Levicový Autoritarianismus: Neagrese. Přijmutí hodnoty obdarování druhých. (Solidarita)
4. Pravicový Autoritarianismus: Neagrese. Přijmutí něčích hodnot. (Řád)

JAK MOC SE NECHÁTE OVLÁDAT?
A
JAK MOC NECHÁTE, ABY BYLI OVLÁDÁNI DRUZÍ?

Odkaz:
http://www.zboriljosef.cz/Politika.html